lauantai 13. tammikuuta 2018

Lauantai Madridissa

Kävin tänään 2,5 h powerwalkilla. Asun nyt Holiday Inn Barneaussa Madridissa. Torstai-aamuna lensin aamulennolla tänne, meillä oli töitä täällä to-pe ja jäin tänne myös nyt näin viikonlopuksi. Eilen olin ihan umpiväsynyt töiden jälkeen. Kävin shoppailemassa töiden jälkeen Massimo Duttilla (mikä on mun ihan lemppari tällä hetkellä – niin paljon Euroopassa valmistettuja, ihania vaatteita!) ja suurin piirtein sen jälkeen olinkin jo sängyssä nukkumassa. En kuitenkaan jaksanut syödä päivällistä, joten heräsin yöllä nälkäisenä ja olin KOLME tuntia hereillä. Googlasin kaikki mahdolliset, lähellä olevat paikat, mutta mikään ei ollut auki 03:00 aikaan yöllä. Ei edes hotellin room service, joka oli sulkeutunut jo klo 11:30 eikä edes burgerkingi, joka sekin oli mennyt kiinni jo 01:30. Onneksi nukahdi siinä neljän jälkeen uudestaan ja sain nukuttua ihan sinne 09:40 saakka.







Aamulla olikin sitten ihan hirmuine nälkä ja tajusin, että mun hotellin hintaan ei kuulu aamiaista. Onneksi aamiaisen sai ostettua kuitenkin alakerrasta. Söin kuin hullu, juttelin naapuripöydässä istuvien, norjalaisten futisturistien kanssa ja olin sen jälken kuin uusi ihminen!



Lähdin puolenpäivän aikaan powerwalkille kohteena El Retiro puisto, jota mulle mun tämän hetkinen espanjalainen pomo suositteli. Oikein mukava puisto. Puistossa oli vaikka kuinka paljon lenkkeilijöitä – taitaa olla Madridin the juoksupaikka. Kuitenkin puolivälissä puistoa alkoi sataa. Ja ei mitenkään ihan vähän, vaan ihan kunnolla. Madridissa on kuulemma ollut pitkään ihan liian kuivaa ja vettä ollaan jopa jouduttu säännöstelemään sen riittämiseksi kaikille. Noniin. Kun minä ensimmäistä kertaa ikinä matkustan Espanjan mantereelle (saarilla olen ollut monta kertaa, mutta en ikinä mantereella), niin tokihan täällä sataa :D



Ajauduin jotenkin Niken Factory Storeen sateen jatkuessa ja ostin alessa olevat Nike Freet.



Sitten kävin ruokakaupassa ja vielä Oysholla, josta ostin ihania treenivaatteita.



Nyt olen takaisin hotellilla ja lataan puhelinta. Mä nimittäin unohdin mun laturin Pariisin kotiin, mutta onneksi sain hotellin respasta lainattua laturin. Illalla ajattelin käydä vielä taidemuseossa ja syömässä cityssä. Toivottavasti hyvän syömisen jälkeen nukun koko yön hyvin.



IHANAA VIIKONLOPPUA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti