tiistai 20. helmikuuta 2018

Aamutreenit !

Mä olen inspiroitunut aamutreeneistä. Lähinnä sen takia, että täällä Pariisissa työpäivät alkaa melko myöhään ja myös jatkuvat hyvin myöhään pohjoismaiseen skaalaan verrattuna. (Työpäivät alkaa yleensä aikaisintaan kl 9 - jos ei ole palevereita Aasian suuntaan) ja loppuvat niinkin myöhään kuin kl 20-21 aikoihin. Jos täytyy oikein aikaisin lähteä kotiin, niin kl 17 on vähän liian aikaisin. Kl 18 on ehkä se aikaisin kellonaika, jolloin voi lähteä hyvällä omallatunnolla töistä :D - )


Mä en todellakaan yleensä ole aamutreeni-ihminen. Olen kuitenkin nyt jo jonkun aikaa ollut motivoitunut kokeilemaan aamulla treenausta, joten nyt ei muuta kuin menoksi!


Mä luulen, että useimmilla saleilla on vähän vähemmän ihmisiä aamuisin kuin iltaisin - ainakin meidän salilla. Tällä kerralla nautin hyvällä tunnolla smith-tangosta. Salilla, jossa käyn on niinkin ruhtinaalliset kuin neljä kappaleita smith tankoja, mutta silti niihin saa aina kytätä omaa vuoroa. Ja mä en mun pohjoismaisella luonteella kykene mitään puolta tuntia siinä viettämään, kun tiedän, että muutkin haluavat tätä laitetta käyttää. Ranskalaisilla ei välttämättä tätä ongelmaa ole, mutta eniveis. 

1. Smith kyykky 20 kg - 10 x 3
2. Yhden jalan smith kyykky (ilman painoja) - 10 per puoli x 3
3. Loitantajalaite väärinpäin 50 kg - 10 x3 (täällä gif-video miten)

Alkuun ja loppuun 10 min verryttelyt tietysti!

Toivottavasti joku muu inspiroituu myös aamutreeneihin <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti