torstai 3. lokakuuta 2013

Oikein kunnon syysflunssa

Hei ulkomaailma! Mä olen ollut tänään tasan viikon ja yhden päivän flunssassa. Mitä ihmettä?!? Ala-asteen jälkeen en ole ollut näin pitkään flunssassa. Arkipäiväni flunssassa alkaa yleensä sängyn pohjalla, iltapäivällä siirryn sohvan nurkkaan ja illalla palaan takaisin sängyn pohjalle. Tosi jännittävää!

Sängyn pohja
Sohvan nurkka
Nenän tukkoisuutta yritin aluksi parantaa luomukeinoin. Valkosipulia suuhun ja yksi viipale nenän alle nukkumaan mennessä - eipä auttanut! Apteekkiin ja vahvemmat konstit käyttöön. En ole ikinä käyttänyt nenäsumutteita...wonder why?! Siis ihan paras apu tukkoiseen nenään. Aika tuhtia kamaa ja taitaa olla myös kiellettyjen aineiden listalla antidoping-sivuilla, mutta siihen mennessä kun saan itseni treenattua siihen kuntoon, että mua testataan, on vaikuttavat aineet varmasti jo kaikonnut mun kropasta :D Mut on muuten kerran testattu doping-testissä! Sain kultaiset kengännauhat eli puhdas olin :)


Olo on niin väsynyt, etten ole saanut mitään järkevää aikaiseksi. Onneksi on Jenna Marbles, joka on kovasti viihdyttänyt mua Youtubessa! Tästä vähän vinkkiä siihen miten dietin ei kuuluisi mennä, mutta miten se varmasti aika usein menee... Toisin sanoen: kuulostaa kyllä aika tutulta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti