torstai 14. marraskuuta 2013

Jaljatreenieuforia

No hellooo! Mitäs tänne blogiin kuuluu? Ompas hujahtanut aikaa edellisestä kirjoituksesta. Mun elämässä on tapahtunut vähän muutoksia ja blogille tavallisesti suoma aikani on hujahtanut johonkin muuhun, kuten esim nukkumiseen, nyt lähiaikoina :D Tänään pääsin kuitenkin jo tähän aikaan koneelle, joten eiköhän postauksia ala taas vilistä!


Jalkatreenihurmoksen jälkilöylyissä juoksumatolla!
Kick Back!

Mä olen siis muuttanut ja saanut lopputyöpaikan! Tai siis ensin sain lopputyöpaikan ja sitten muutin. Arvaako kukaan missä mä nyt olen? :D Tässä vinkkinä karttapala:


Olen käynyt nyt tosi ahkeraan salilla, kun iltaisin ei täällä ole kuin yksi tuttu viihdyttämässä, joten aikaa (ja jotenkin motivaatiotakin) on! Olen nyt treenannut kolmijakoisella: selkä ja rinta + ojentaja, hauis ja vatsa + jalat ja olkapäät. Paitsi tänään unohdin tehdä olkapäät, kun olin niin jalkahurmoksessa.



Jalkatreeni 1h 14 min


Alkuverkka reilu 10 min spinning-pyörällä.


1       Takakyykky smith-laitteessa 50 kg, 8 toistoa, 3 sarjaa

2       Kick Back alataljassa pepulle 40 kg, 8 toistoa, 3 sarjaa (jalka niin taakse kuin menee)

     Etureisilaite 54 kg, 8 toistoa, 3 sarjaa

4       Prässi (jalat ylhäällä) 200 kg, 8 toistoa, 3 sarjaa


Loppuverkka 8 min kävelyä. 2 askelta otin juoksua, mut ei oikeen irronnut :P

484 kcal, avg 146, max 180

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti