maanantai 13. marraskuuta 2017

Kuntosalionnellisuus


Mä ostin kuntosalikortin tänään! Voi että mä olen kaivannut kuntosalille täällä ollessa. Tätä hankintaa on vaan viivästyttänyt jatkuvat flunssat. Flunssa meinasi nimittäin taas viime viikolla iskeä uudestaan. Yhtenä päivänä mulla oli kurkkukipeä ja hieman kuumeinen olo. Aloitin flunssanhoidon jo töissä hakemalla kaupasta valkosipulia ja appelsiinimehun c-vitamiinia. Seuraavana yönä sijoitin myös superpitkiin yöuniin. En oikein uskonut itsekään näiden keinojen toimivan, mutta kyllä! Seuraavana aamuna olin ihan terve. Mulle tuli niin kotoisa olo samantien kun astuin salille. Siellä oli niin ystävällinen henkilökunta, joka niin ystävällisesti auttoi mua englanniksi, vaikka he eivät ihan täydellistä enkkua puhuneetkaan. Ihanaa <3 Tulin niin iloiseksi, ja ehkä vähän jopa onnelliseksi, astellessani salilta pois ihan oman kuntosalikortin kanssa. Joten nyt, jos vaan mikään flunssa ei yön aikana iske, isken huomenna töiden jälkeen kuntosalille. Ja joo, tässä ei ollut säästämisen paikka. Ostin 10 e kalliimman kortin, jolla pääsee myös iltaisin treenaamaan.

Happiness to max 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti