tiistai 21. marraskuuta 2017

Pesutupailta


This is the business of tonight! Mua niin harmitti tänään lähteä pyykkitupaan pesemään pyykkiä, koska nämä mun parin viikon pyykit on niin raskaita kantaa. Tänään kuitenkin löysin vaatehuoneesta asunnon omistajan ihan mahtavan, pyörillä kulkevan komistuksen! Otin siis tämän ihanuuden käyttöön. Paikallisilla asunnottomilla on ihan samanlaiset kärryt käytössä, joten kun luurit päässä hyviä biisejä kuunnellen kuljin ja mies pysäytti mut kolikot kädessä, ajattelin ihan ensimmäisenä, että joku yrittää antaa tälle naisraukalle kolikoita ruokaan. Näin ei asia kuitenkaan ollut, vaan hän pyysi multa rahaa. Menin kuitenkin ihan häkellykseen tästä ja annoin pari euroa hänelle. Hän oli oikein tyytyväinen ja mä jatkoin pyykkituvalle. 


Tänään kävi kyllä niin hyvä tuuri pyykin kanssa, jos näin voi sanoa. Kävin nimittäin ostamassa salaattia ja smoothieta kaupasta sillä aikaa, kun pyykki rullasi koneessa. En katsonut ollenkaan aikaa, milloin mun koneiden piti olla valmiita. Mutta palasin tupaan, kun jäljellä oli YKSI MINUUTTI aikaa pesuajassa. JIT. Just-in-time. Mun suosikki lause ihan kaikilla elämän osa-aluilla. Täydellistä ajan optimointia. 


Näin täällä Pariisissa tänään. Ihan vähän vaan on ikävä kodin pesukonetta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti