keskiviikko 3. tammikuuta 2018

Hyvää Uutta Vuotta !


Toivottavasti loma-aika on sujunut kaikille mukavasti ♡ Me ollaan oltu Joulu ja vuoden vaihde Suomessa, oltiin enimmäkseen mun vanhempien luona ja rentouduttiin, saunottiin varastot pariksi kuukaudeksi täyteen ja tavattiin ystäviä. Vuoden vaihde vietettiin Hangossa ihanien ystävien kanssa. 


Mä olen nyt ottanut lomalla kaiken irti siitä, että voi ulkoilla luonnonvalossa. Auringonpaisteesta ei nyt ihan voi puhua, mutta valoisassa kuitenkin. Innostuin kotona juoksemaan, koska vanhemmilla on pienen pieni suloinen ja reipas kääpiöpuudeli hoidossa hänen omistajien ollessa Uudessa-Seelannissa lomalla. Tämä pieni otus seurasi mua iloisesti lenkeillä ja hän jopa tykkäsi käydä suunnistamassa mun kanssa. 


Tultiin eilen meidän Ruotsin kotiin Västeråsiin. S aloitti työt, mutta mulla on vielä tämä viikko lomaa. Puin heti herättyäni lenkkivaatteet päälle, heitin S:n töihin ja vähän ennen yhdeksää olin lenkkipolulla. Juoksin rennosti puolen tunnin verran Västeråsin rantaa pitkin, matkaa kertyi noin 4 km. Jaloissa tuntui jo aamulla herätessä hieman väsyneeltä kaiken lomalla juoksentelun ansiosta, joten lyhyt rento lönköttely sopi kuin nenä päähän tähän aamuun. Huomenna ehkä käyn hiihtämässä, jos nuo paikalliset ladut on kunnossa.


Ihanaa Uutta Vuotta 2018 ja tsemppiä töihin paluuseen! Arkirutiinit on kuitenkin loppujen lopuksi ihan kivoja, kunhan vaan rytmiin pääsee :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti