tiistai 30. huhtikuuta 2013

Kuulumisia!

Kävin ekalla ulkomaan työmatkallani viime viikolla. Oli kyllä virkistävää, vaikkakin rankkaa aikaisine aamuherätyksineen ja tiiviine aikatauluineen. Menomatkalla herätyskello oli soimassa klo 4.15, huuh!


Ennen reissua Boratia lainatakseni: Excitement is high!


Letut ovat mun suurta herkkua! Oli pakko napata pari nassuun aamiaisella, kun niitä oli kerrankin tarjolla! Hetkeen eivät moiset herkut kuuluneetkaan mun ruokavalioon. Oli pakko ottaa edes muutaman päivän dieetti ennen Fitnessmallikisan kuvien ottamista. Mulla meni kyllä niin pipariksi tämä kisoihin valmistautuminen tuon onnettomuuden takia, mutta nyt ainakin osallistun juuri sellaisena kuin olen ilman mitään kummempia ihmeitä verrattuna tavalliseen elämääni :) Eli jos tälläinen sporttinen terveellisillä elämäntavoilla ja -asenteilla varustettu tyttö kelpaa kisaan, niin täältä tullaan!


Mulla oli muutama tunti vapaa-aikaa ennen paluulentoa, joten käytin sen kaupungilla pyörimiseen. Sää oli muuten koko reissun ajan tosi aurinkoinen ja ihana, mutta sitten kun mulla oli pari tuntia vapaa-aikaa, satoi koko sen ajan! Ihmettelin mikseivät ihmiset käytä sateenvarjoa, vaikka vettä tuli taivaalta ihan kiitettävästi. No syy selvisi, kun munkin sateenvarjo kääntyi ympäri tuulessa :D 


Tanskan kaduilla oli ihan etelän tyyliin vaatteita kadulla saakka esillä sateesta ja viileähköstä säästä huolimatta! Oli kiva huomata, että Tanskassa pärjää ihan hyvin ruotsillakin tavallisissa keskusteluissa esim. kaupassa tai lentokentällä :) Jotkin jutut tosin menivät yli ymmärryksen, mutta tanskalaiset mieluummin vaihtoivat tapaa sanoa asian kuin olisivat vaihtaneet englanniksi. Hauskaa!



Paluumatkalla pääsin ekaa kertaa shoppailemaan Victorias' Secretillä! Ostin pari hurmaavan tuoksuista vartalovoidetta. Olen aika huono rasvaamaan ihoani, mutta näiden tuoksujen motivoimana varmasti kunnostaudun tässä asiassa :)


Treenishortsit ja paita olivat pakattuna laukkuun, mutta harmi vaan, aikaa ei jäänyt treenaamiseen tällä reissulla :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti