maanantai 7. elokuuta 2017

Motivaatio - tavoitteet

Ilman tavoitteita ei ole helppoa olla motivoitunut. Olen asettanut nyt itselleni hyvin konkreettiset ja noudatettavat tavoitteet:

  • 0,25 kg painonpudotusta viikossa jouluun 2017 saakka
  • Yksi leuanveto kesään 2018 mennessä

Massaa mulla ei ole tainnut ikinä olla niin paljoa kuin nyt on. Kuitenkaan mun tarkoituksena ei ole ainoastaan pudottaa painoa, vaan saada kroppa terveelliselle mallille. Tämä tarkoittaa sitä mun ajatusmaailmassa, että painoa ei putoa nopeasti koska samalla saan lisää lihasmassaa, joka painaa enemmän kuin läski.

Kuva lainattu täältä

Ajattelin nyt näin ihan ilman mitään valmentajakoulutusta, että 0,25 kg / viikko voisi olla sopiva kokonaispainon putoamistahti - jos vaikka se "suositeltu" 0,5 kg läskiä, mutta sitten hieman lihasta myös tilalle. Disklaimerina voin jo nyt näin alkuun todeta, että ihan näin raadollisesti koko syksy ei tule menemään, mutta jos keskiarvo tähän 0,25 kg/viikko menee niin olen oikein tyytyväinen :)

En muista että olisin koskaan saanut tehtyä yhtä ainutta leuanvetoa ilman kuminauha- tai muuta vastaavaa apua. Nyt siis hieman pidemmän aikavälin tavoitteeksi edes se yksi ainut leuanveto. Onneksi mulla on täällä S, jolla on ainakin teoreettinen tietämys miten siihen päästään!

Tervetuloa seuraamaan onnistunko vai miten menee! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti