maanantai 14. elokuuta 2017

Sunnuntaikävely


Mun teki eilen mieli lähteä rennolle kävelylle ja me otettiinkin suunta mun lempparimetsään Västeråsin laitamille. Me käytiin ekan kerran joskus ihan alkualkoinamme tässä metsässä kävelemässä ja mulle on jäänyt tosi hyvä mieli aina kun ollaan käyty täällä. 


Mulle tää metsä tuo mieleen jonkun satukirjan kuvaileman metsän, missä on superidyllisiä, vanhoja ja valtavan suuria puita. Katsokaa vaikka tätä seuraavaa kuvaa!


Parkkipaikan vieressä oli suuri aitaus lehmille. Käytiin morjenstamassa niitä ja etenkin vasikat olisivat kovasti tahtoneet leikkiä meidän kanssa. Mua tosin alkoi vähän pelottaa, kun ne iloisesti hypähdellen juoksi kohti ja mä sainkin jalat alleni aika äkkiä ja otin suuntani lähimmän ison puun taakse piiloon. Vaikka ne on babylehmiä ja -sonneja, niin niillä on kuitenkin sen verran massaa että ei meistä ihmisistä taida olla ihan painikaveriksi :)


Itse mamalehmäkin tuli moikkaamaan kun tarjosin vaahteran lehteä <3 Mamalehmään uskalsin tosin tehdä tuttavuutta vain aidan takaa.


Matkalla poikettiin kioskilla hakemassa jäätelöt ja katsokaa minkä uutuuden mä löysin! Vegaani, gluteeniton tötterö! Oli erittäin hyvää, ei yhtään liian makea, hieman Eskimo-jäätelön fiilistä tötterön muodossa.


Ihanaa viikon alkua kaikille! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti