sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Rinta-olkapää

Lämmittelyt 15min pienillä painoilla.

Rinta

1. Penkki 30kg, 10 toistoa, 3 sarjaa

2. Vinopenkki käsipainoilla 2x10kg ja kun ei enää jaksanut 2x8kg, yhteensä 20 toistoa, 3 sarjaa

3. Peck-deck käsipainoilla sivuille 2x5kg, 12 toistoa, 2 sarjaa


Olkapää

1. Pystypunnerrus 9kg, 10-12 toistoa, 4 sarjaa

2. Supersarja: facepull (6.reikä, en tiedä kiloja..) 20 toistoa + vipari sivuille käsipainoilla 2x6kg, 20 toistoa; 3 sarjaa putkeen


Olin tosi naatti treenin jälkeen. En tiedä mistä johtuu, ehkä siitä etten oo viikkoon käynyt salilla tai sitten siitä, että sekä rinta että olkapäät ovat kummatkin mun mielestä aika inhottavia treenattavia. Mulla nimittäin meinaa selkä aina mennä liian kaarelle sarjojen lopussa, silloin kun alkaa väsyttää. Tai voihan se olla, että oon sitten vaan väsynyt kaikesta kuluneen viikon hiihdosta ja snoukkailusta!

Väsynyt treenaaja! Mulla ei ole kokovartalouimapukua päällä, vaikka näköjään mun asu siltä näyttikin :`D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti