torstai 14. maaliskuuta 2013

Mitä kuuluu kesämasuprojektille?

Voih ja oih! Tuntuu, että mun kesämasun kanssa kehitys on täysin pysähtynyt. Mun kropassa varmaan viimeinen kohta on vatsa, josta läskit lähtee. Vaikka olisin rinnaton luuranko, niin mulla olisi varmaan läskiä mahassa! Syytänkö geenejä? Väärää ruokavaliota? Huonoa lisäravinneyhdistelmää? Apuaa?! Pitäisiköhän mun ottaa kunnon ketoosidieetti? Sitten en kyllä jaksaisi treenata yhtä hyvin kuin nyt, mutta ainahan jotai aerobista jaksaa tehdä. Noh, ehkä pitäisi myös olla realisti ja ymmärtää ettei kuukaudessa mitään maatamullistavaa tapahdu kropan muokkaamisen suhteen...


Helmikuu 2013

Maaliskuu 2013

Eihän tämä maha nyt ihan toivoton ole, mutta haluan kehitystä nyt ja heti. Tilaus lähetetty! Kiitos! Toim.huom. Kuvat pitäisi varmaan ens kerralla yrittää ottaa samasta kulmasta ja samalla valotuksella kuin helmikuun kuvassa. Olen 100 %:isen varma, että ihan hyvät lihakset siellä kyllä on, saisivat vain pilkahtaa esiinkin rasvojen alta ;) Toivotaan, että kuukauden päästä jopa näkyisi jotain kehitystä sekä kuvaustaidoissa että kesämasuprojektissa :)

2 kommenttia:

  1. Malttia vaan, tässä on vielä muutama kuukausi kesään treenata sitä unelmien kesämahaa. :) Ja sitäpaitsi, edelleen sun maha näyttää tosi hyvältä. Sitä jotenkin sokeutuu omalle kehitykselle, kun tuijottelee kroppaansa harva se päivä peilistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos taas aivan ihanasta kannustuksestasi! :) On kyllä ihan totta, että omalle kehitykselle sokeutuu. Pitäisi varmaan ottaa enemmän kuvia, jotta huomaisi, jos jotakin tapahtuu ;)

      Poista